پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3136
-
الف
+

مک کانهی حضور دوباره در «کارآگاه حقیقی» را محتمل دانست

متیو مک کانهی امکان بازگشت به سریال پلیسی «کارآگاه حقیقی» به کارگردانی نیک پیزولاتو را محتمل دانست

متیو مک کانهی امکان بازگشت به سریال پلیسی «کارآگاه حقیقی» به کارگردانی نیک پیزولاتو را محتمل دانست

بازیگر اصلی فصل اول سریال پلیسی «کارآگاه حقیقی» می‌گوید اگر فیلمنامه خوب باشد و موقعیت پیش بیاید، در فصل سوم بازی خواهد کرد.

این سریال در حال حاضر در وقفه به سر می برد و مراحل ساخت فصل سوم آن آغاز نشده است. وقتی از مک کانهی سوال شد که علاقه ای به بازگشت به این سریال دارد یا خیر، او گفت اگر موقعیت خوبی پیش بیاید «یک لحظه هم تعلل نمی کنم.»

متیو مک کانهی در پاسخ به این سوال که اگر به او پیشنهاد شود که دوباره در این سریال محبوب نقش‌آفرینی کند، چه جوابی خواهد داشت، گفت «مطمئنا با دید باز به آن نگاه می‌کنم.»

مک کانهی اضافه کرد: «همیشه این سوال را می شنوم. اما اصلا پیشرفتی به وجود نیامده. من با نیک پیزولاتو صحبت کردم که در حال حاضر می‌خواهد مدتی از این سریال فاصله بگیرد. اما باز هم می‌گویم، اگر فیلمنامه خوب نوشته شده باشد و دوباره فرصتی پیش بیاید، من یک لحظه هم تعلل نمی‌کنم.»

گفتنی است که فصل اول «کارآگاه حقیقی» با نقدهای بسیار مثبت و واکنش خوب بینندگان مواجه شد و حالا به عنوان یکی از فصل‌های کلاسیک تلویزیون به حساب می‌آید.

این سریال به کارگردانی نیک پیزولاتو در فصل اول با نظرات مثبت و تحسین منتقدان روبرو شد؛ مجله‌ آتلانتیک سریال کارآگاه حقیقی را «بهترین مجموعه تلویزیونی» خواند و متاکریتیک نیز به این مجموعه، لقب «تحسین جهانی» داد.

لازم به ذکر است که  فصل دوم سریال که یک سال بعد با نقش‌آفرینی بازیگران شناخته شده‌ای از جمله کالین فارل، ریچل مک آدامز، وینس وان و تیلور کیچ منتشر شد، چندان مورد اقبال منتقدان قرار نگرفت. حال انتظار می‌رود با ورود متیو مک کانهی اقبال دوباره نصیب این سریال پرطرفدار گردد.

م ه / س م

نظر شما
ارسال نظر